Dokumentstyring

Dokumenthåndteringsfunktionen til Improve består af en grundpakke der sælges samlet, samt ekstrafunktioner der sælges separat

Grundpakke

Hovedmenu/håndbog

I Hovedmenuen kan man åbne de enkelte moduler i Improve, samt tilgå håndbogen med de dokumenter, der er oprettet i dokumentstyringsmodulet. Dokumenterne i håndbogen kan tilgås fra en træstruktur og/eller en grafisk træstruktur.

LÆS MERE

Dokumentstyring

I Dokumentstyringsmodulet til vores software Improve styres dokumenter, der er del af virksomhedens ledelsessystem. Dokumenterne oprettes i de programmer, der er del af Microsoft Office pakken. Dokumenterne publiceres i håndbogen i Improve Hovedmenuen. Det vil også være muligt at tilgå håndbogen fra en web-browser/virksomhedens intranet.

Der kan tilkøbes en Improve Connector til SharePoint, som gør det muligt at uploade dokumenter direkte fra Dokumentstyringsmodulet til mapper i SharePoint.

LÆS MERE

Sagsdokumentation

Sagsdokumentationsmodulet anvendes til at gemme de Word- og Excel-dokumenter, der er udformet som blanketter og dermed beregnet til at udfylde og gemme.

Når man åbner en blanket fra Improve Hovedmenuen, får man mulighed for at gemme den udfyldte blanket enten i Sagsdokumentationsmodulet eller i Windows Stifinder.

Der kan tilkøbes et Improve plug-in til Outlook, som gør det muligt at gemme e-mails inkl. vedhæftninger i Sagsdokumentationsmodulet direkte fra Outlook.

LÆS MERE

Microsoft Office Add-In

Microsoft Office Add-In tilføjer en menu, i menubjælken i Word, Excel og Outlook, som gør det muligt at gemme dokumenter og e-mails direkte fra disse programmer og ned i Sagsdokumentations¬modulet i Improve.

Ekstrafunktioner

SharePoint Connector

SharePoint Document Uploaderen gør det muligt, at uploade dokumenter fra Improve modulerne Dokumentstyring og Sagsdokumentation til dokumentmapper i SharePoint.

LÆS MERE

Web Klient
Web Klienten anvendes til at give adgang til de oprettede dokumenter/håndbogen fra virksomhedens intranet og/eller til at give adgang til dokumenterne direkte fra en web browser.

Dokumenterne kan åbnes vha. en dokumenttræstruktur eller vha. en grafisk struktur dvs. på samme måde som i Improve ”Hovedmenuen”.

Web App

Improve Web App er en cloud-baseret løsning, der giver medarbejdere nem adgang til dokumenter og data fra mobile enheder og/eller virksomhedens hjemmeside.

Dokumenter og data kan hentes fra Improve eller andre af virksomhedens it-systemer.

Dokumenter og data eksporteres til ydersiden af virksomhedens firewall. Dette betyder, at Improve Web App’en ikke skal kommunikere direkte med virksomhedens eksisterende systemer, og dermed skal der ikke åbnes en adgangsport i firewallen eller lignende for at få adgang til dokumenter og data.

LÆS MERE