ARBEJDSPLADSVURDERING/APV

SOFTWARE

Modulet Arbejdspladsvurdering giver medarbejderne nem adgang til virksomhedens APV handlingsplaner, således at de kan se, hvordan arbejdspladsens opgaver er prioriteret, samt hvordan og hvornår de forventes løst. Medarbejderne kan altid holde sig ajour med beslutninger taget i deres lokale sikkerhedsorganisation og med andre relevante arbejdsmiljøinformationer.

Fordele:

  1. Gør registrering af APV nemt og overskueligt.
  2. Samler alle oplysninger om APV på et sted.
  3. Skaber detaljeret overblik over status og historik på APV-handlingsplaner.
  4. Aktion på APV´er kan kommunikeres via e-mail.
  5. Indeholder prædefinerede rapporter.
  6. Kan integreres med virksomhedens øvrige it-systemer, således at der kan ske dataudveksling vedr. personaledata mv.
  7. Giver brugeren mulighed for selv at tilpasse indtastningsmenuerne samt for at definere hvilke statuslister og statistikker, der skal kunne trækkes ud.